piątek, 20 stycznia 2012

Dzień Babci i Dziadka


Jutro dzień Babci a w niedzielę Dziadka więc z tej okazji wszystkiego naj naj lepszego dla naszych kochanych babć Danusi i Stasi i ukochanego dziadka Jasia

Cóż mam życzyć, Babciu Droga?
To co serce czuje,
A więc zdrowia, pomyślności
Dzisiaj Ci winszuję.
Lecz wiesz Babciu, te życzenia
Powtarzam codziennie
I trwać będą w moim sercu
Zawsze i niezmiennie!




Dziś dzień Dziadku nie psocimy,
tylko dobrze Ci życzymy.
Ty wybronisz nas od draki
bośmy małe rozrabiaki.
Całujemy Cię serdecznie,
żyj nam Dziadku długo wiecznie.

1 komentarz:

  1. Hej Luiza moze to przeczytasz ale chce ci powiedzieć ze czytam twojego bloga i serdecznie cie pozdrawiam przepraszam ze nie było mnie jak wyjeżdzałaś ale nie wiedziałam bo zakuwałam na kartkówki i klasówki ; \ Słyszałam od weroniki ze masz sie dobrze ! :) pozdrawiam i jeszcze napisze :) Pozdrawiam Justyna Załoga ;*

    OdpowiedzUsuń